5 de abril de 2010

DEBA-LEKEITIO 18/04/10



Lekeitio


Saliendo de Deba se coge la carretera de Mutriku para enlazar con el sendero que sube hacia la calera de Urasande y siguiendo senderos de la PR-22 y la GR-121 se sube hacia la zona del Calvario y al rato se divisa Mutriku. Hay que descender hacia el pueblo para atravesarlo y después cruzar el puerto. Al poco se empieza a divisar la zona de Ondarroa y poco a poco el camino desciende a la playa de Strurraran. Continúa el camino hacia Ondarroa a donde se llega en pocos minutos y se cruza la ría por el antiguo puesnte de peaje (al lado del nuevo de Calatrava). Tras atravesar el pueblo se comienza a subir para coger el camino hacia Lekeitio que coincide con la GR-123 (Vuelta a Bizkaia) que no está muy bien marcada. En un para de horas o un poco más se divisa Lekeitio. Llegamos a Lekeitio y se puede ir a un parque que está encima de la playa de Isuntza.

La duración de la salida es para el grupo, como mínimo, de unas 6 horas. La longitud de unos 23km. y el desnivel acumulado de subida de unos 800m.
ANIMAROS!!!
DOMINGO 18 DE ABRIL, 07:00h. Rotonda Ninot. ANSOAIN


Debatik aterata Mutrikuko errepidea hartzen da, Urasandiko karobiko igotzen den bidezidorra lotzeko, eta bidezidor PR-22A eta GR-121A jarraitzen. Kalbario zonaldera igotzen da, handik denbora gutxira Mutriku herria ikus dezake.
Jeitsi behar da herriraraino, zeharkatzeko eta portua gurutzatzeko ere bai. Xenda jarraitzen da eta Ondarroako etxeak ikus ditzake, pausoz-pauso bidezidorra Santurraran hontzaraino beheratzen da.
Ondarroarantz bidea jarraitzen da, minutu gutxira antzinako ordainleku zubian gaude, itsasadarra pasatzen (Kalatrabak egindako zubi berria pare-parean dago). Herria zeharkatu eta berehala, igotzen hasi da bidezidorra hartzeko Lekeitiorantz, GR-123A (Bizkaia Itzulia) ongi markatuta ez dagoela. Bi ordu geroxago, gutxi gora behera, Lekeitio begistatzen da. Ailegatu denean joan ahal da parke batera, Isuntza hondartza gainean dagoena.
Ibilaldiaren iraupena taldearentzat, gutxienez 6 ordukoa izango da. Txangoaren luzera 22,7 kilometroak, eta beherakada gutxi gora behera 800 metrokoak.
ANIMA ZAITEZTE¡¡¡¡¡¡
IGANDEA, APIRILAREN 18a, 7etan NINOT BIRIBILGUNEAN, ANTSOAIN.



No hay comentarios: